Smartrepair Zakelijk

Bent u opzoek naar een partner om uw service na verkoop te regelen?

Smartrepair regelt voor u alle service na verkoop.

Van reparatie tot logistieke diensten zo hebt u één aanspreekpunt en blijft alles overzichtelijk.

Zo kan u zich focussen op uw hoofdactiviteit: advies en verkoop.

Als service partner bieden wij ondersteuning aan:

  • Fabrikanten
  • Operators
  • Retailers
  • Distributeurs
  • Lokale hersteldienst

Smartrepair biedt u:

  • Online platform
  • Online opvolging
  • Professionele reparaties
  • Snelle logistiek
  • Getrainde monteurs

Logistieke concepten:

Send in & Return

Hebt u sporadisch een reparatie maar u wenst toch een goede service te bieden voor uw klant,

dan is het Send in en Return concept een prima oplossing.

U bepaald zelf met welke logistieke partner u het product opstuurt.

Smartrepair behandeld het product waarna het dit terug retourneert aan u.

Pick Up & Return

Hebt u regelmatig reparaties maar minder dan 10 per maand.

Meldt uw reparatie aan via ons online platform waarna Smartrepair de ophaling en na de verwerking

van het toestel, het toestel terug netjes retourneert naar u.

Shuttle Service

 Hebt u een contante van herstellingen dan is de Shuttle Service ideaal.

Smartrepair ruilt tot 2 maal per week de shuttle box.

Op vooraf vastgelegde dagen op deze manier verkorten we aanzienlijk het logistiek proces.

Bovendien is de kans op beschadiging tijdens het transport minimaal.