midImage

midImage
cloud oplossingen crm systemen camera bewaking digitale signage wifi toegangscontrole Datacenters soft-en hardware stockbeheer telefonie backup systeem Backoffice Digitale werkbon Meetingroom Apparaatbeheer Netwerk & systeembeheer

cloud oplossingen

crm systemen

Smartgroup is partner van het CRM-systeem Teamleader. 
Met deze software kan u uw klanten beheren, offertes maken, projecten opvolgen in verschillende fases, stock bijhouden, statistieken verzamelen, facturen maken en noem maar op. Deze laagdrempelige software is gebruiksvriendelijk, makkelijk aan te leren aan nieuwe collega’s en vlot te koppelen aan de software paketten van uw boekhouder wat veel tijd uitspaart. U kan ervoor kiezen om zelf aan de slag te gaan met deze software of ons dit volledig te laten instellen voor u. Heeft u een nieuwe medewerker? Stuur deze dan enkele uren langs en dan leiden we hem op. 

Als toevoeging op Teamleader bieden we onze klanten ook Billit aan. 
Hiermee worden alle facturen die u digitaal ontvangt rechtstreeks uitgelezen door een AI en zal dit na uw visuele goedkeuring de juiste bedragen en gegevens direct koppelen aan uw bank en boekhouder. Dit zorgt voor een immense tijdsbesparing en zal menselijke fouten tenietdoen. 

camera bewaking

Smartgroup kan uw bedrijf voorzien van alle mogelijke camerabewaking. 
We slaan de beelden op en zorgen voor backups waar nodig. 

wifi

Smartgroup voorziet uw bedrijf van wifi. Dit gaat van het opzetten van een klein lokaal wifi netwerk voor gebruikers en bezoekers op kantoor tot het plaatsen van accespoints zodat er door heel het hotel of magazijn gewerkt kan worden. 

toegangscontrole

U behoudt graag het overzicht over wie er uw bedrijf betreedt en wanneer. 
We voorzien sloten die enkel openen voor de juiste mensen binnen de uren die u wenst. 
** hier weet ik niet voldoende over ** 

Datacenters

Wij beschikken over een eigen server in een datacenter. Hiermee kunnen wij onze klanten steeds voorzien van de beste verbindingen naar hun data in de cloud en een zo goed als perfecte uptime van hun websites en services. Deze server vullen wij aan met onze eigen server die we hosten en waarmee we het prijskaartje laag houden voor opslag. 

soft-en hardware

Bij het aanwerven van een nieuw personeelslid hoort vaak ook de aankoop van een neiuwe laptop. Smartgroup kan deze op zeer korte termijn uitleveren en steeds voorzien van de nodige software. Uw nieuwe collega kan deze dan gewoon openen, zijn wachtwoord ingeven en direct starten met de nodige software. Op deze manier is er geen nodeloos tijdverlies. We kiezen ervoor om zoveel mogelijk software te verbinden via een Microsoft Office account waardoor u vaak met 1 klik kan inloggen op al uw software. Hierdoor zijn beveiligingsrisico’s zoals wachtwoord ‘ Wachtwoord123!   verleden tijd. 

stockbeheer

Een bedrijf heeft nood aan een duidelijk overzicht van de nog beschikbare stock in 1 oogopslag. Smartgroup werkt hiervoor met Teamleader en Micosoft Dynamics. Met deze samenwerking kunnen we bedrijven steeds helpen met al hun stocknoden en dit van een schrijnwerker tot een bedrijf met een groot magazijn en meerdere magazijniers. 

telefonie

U kan als bedrijf kiezen wanneer u beschikbaar bent voor uw klanten en wanneer niet. 
Het instellen van openingsuren, voicemails, ingesproken bandjes of vakantieperiodes maakt het voor uw klant makkelijker om u te bereiken. Wil u dat uw personeelsleden op afstand kunnen bellen naar uw klanten via een app met het nummer van de bureau, dit is makkelijk te implementeren. Bovenop dit alles belt u ook aan een veel lager tarief dan de bekende telecomspelers op de markt. 

backup systeem

Al de data die u over uw klanten, dossiers en werking verzamelde over de jaren is onmisbaar voor de goede werking van uw bedrijf. Wanneer u deze verliest is dit vaak niet minder dan een ramp. Smartgroup houdt al deze data veilig voor u, wanneer er dan ook iets fout loopt met een toestel kunnen wij deze gegevens dan ook vlot terug bezorgen.

Backoffice

Digitale werkbon

Smartgroup is partner van het CRM-systeem Teamleader. 
Met deze software kan u uw klanten beheren, offertes maken, projecten opvolgen in verschillende fases, stock bijhouden, statistieken verzamelen, facturen maken en noem maar op. Deze laagdrempelige software is gebruiksvriendelijk, makkelijk aan te leren aan nieuwe collega’s en vlot te koppelen aan de software paketten van uw boekhouder wat veel tijd uitspaart. U kan ervoor kiezen om zelf aan de slag te gaan met deze software of ons dit volledig te laten instellen voor u. Heeft u een nieuwe medewerker? Stuur deze dan enkele uren langs en dan leiden we hem op. 

Als toevoeging op Teamleader bieden we onze klanten ook Billit aan. 
Hiermee worden alle facturen die u digitaal ontvangt rechtstreeks uitgelezen door een AI en zal dit na uw visuele goedkeuring de juiste bedragen en gegevens direct koppelen aan uw bank en boekhouder. Dit zorgt voor een immense tijdsbesparing en zal menselijke fouten tenietdoen. 

Meetingroom

Apparaatbeheer

Netwerk & systeembeheer