Wij repareren alles van smartphone tot desktop

Bij SmartRepair streven we er naar om u als klant zo goed mogelijk te helpen door onze service optimaal en vlot te laten verlopen.

B2B - BEDRIJVEN

Smartrepair staat ter beschikking voor Bedrijven door:

  • Reparaties uit te voeren voor onze B2B klant.
  • Wekelijkse Shuttle dienst voor reparaties aan te bieden.
  • Ons streefdoel toestellen binnen de 5 werkdagen af te werken.
  • Prior communicatie en online opvolging aan te bieden.
  • Mogelijkheid te bieden tot aankoop van nieuwe toestellen voor uw bedrijf.
  • Samen met onze collega’s van SmartConsult uw advies op maat te bieden.

 

***Onze B2B – Partners hebben de mogelijkheid om een extra shuttle of extra zending
te bestellen. Kijk op de “Shop” pagina voor de mogelijkheden.***

PARTICULIEREN & Zelfstandigen

Smartrepair staat ter beschikking voor iedereen die:

  • Een Smartphone reparatie wil laten uitvoeren.
  • Een PC/Laptop reparatie wil laten uitvoeren.
  • Een gameconsole wil laten repareren.
  • Advies nodig heeft met het instellen of configureren van uw toestel.
  • Een nieuw, refurbished toestel wil aanschaffen.
  • Een Screenprotector, cover wil aanschaffen.

 

*U kunt uw toestel zowel online als fysiek in Brugge aanmelden

FAQ – Veel gestelde vragen:

Wat heb ik nodig als ik langskom voor een Smartphone reparatie ?
  1. Neem de originele factuur of het aankoopbewijs mee.
  2. Maak een back-up van de bestanden op je toestel via Samsung Smart Switch (Android 4.3 of hoger) / KIES (Android 4.2 en lager)
  3. Verwijder de schermvergrendeling van je toestel.
  4. Neem de inloggegevens van je Samsung- en Google-account mee.
Wat heb ik nodig als ik langskom voor een Laptop/Desktop reparatie?
  1. Neem de voedingskabel / adapter mee.
  2. Hebt u software problemen? Breng dan zoveel mogelijk informatie mee zoals: wachtwoorden, installatie cd-roms of licenties voor je software.
Kan ik een Prijsofferte ontvangen?

Dat kan, kom dan langs een van onze Smartrepair Servicepunten. Bij Smartrepair kunt u een prijsopgave opvragen wanneer uw telefoon is onderzocht en de defecten zijn vastgesteld. Zo komt het regelmatig voor dat u een prijsopgave nodig heeft voor de verzekering. De kosten van een prijsopgave zijn € 36,-. Wanneer u uiteindelijk de reparatie laat uitvoeren door Smartrepair krijgt u € 36,- korting op de reparatie.

Hoezo vochtschade in mijn toestel.. ?

De constatering van vochtschade door een service centrum leidt in sommige situaties tot onbegrip. Natuurlijk kennen wij het voorbeeld van een toestel dat in een plas water valt, maar ook condensvorming kan al vochtschade veroorzaken. Condens ontstaat als een toestel dat koud is plotseling in een warme ruimte komt. Waterdamp in het toestel condenseert en wordt omgezet in druppels. Dit is vergelijkbaar met de bril die plots beslaat als je vanuit de kou een warme ruimte betreedt.

Ben ik mijn gegevens kwijt na een herstelling ?

In veel gevallen kunnen we de gegevens bewaren echter kunnen we nooit garanderen dat de gegevens bewaard blijven. we raden dus aan om voor u het toestel aanmeld ter herstel een back up van uw gegeven te nemen. Indien uw toestel binnen garantie hersteld wordt raden we aan om zeker een back-up te maken voor het aanmelden van het toestel. Bij onze B2B klanten verwijderen wij steeds alle gegevens tenzij anders vermeld. Dit om de privacy van de eindklanten te waarborgen.

Herstellen jullie toestellen binnen garantie ?

Bij ons kun je alle merken en type toestellen aanmelden ter herstel samen met een geldig aankoop bewijs. In sommige gevallen kan een administratieve kost in rekening gebracht wanneer wij deze dienen door te sturen naar een externe partner.

SmartRepair is een officieel erkende Samsung Service Partner. Waardoor de Samsung garantie ook na uw herstelling blijft.
We streven ernaar om u als klant zo goed mogelijk te helpen door onze service optimaal en vlot te laten verlopen.

Onze andere afdelingen: